از چه بگویم؟؟


بوسه هاے عاشقـــــ♥ــــے
بوسیدنـ تو تنها تکراریستـ کـہ تکرارے نمے شود


شنبه 4 مرداد 1393

 برایت از چـہ بگویم؟ 
  
   
  
 از روפـҐ ڪـہ مرבه... 
  
 از בلҐ ڪـہ از ωـنگ شـבه... 
  
 از اعتماـבے ڪـہ בیگـہ نیـωـت... 
  
 از تنهایے اҐ ڪـہ بهتریטּ בوωـته... 
  
 از ωــפֿـتے هایے ڪـہ تـפـمل مے ڪنҐ و لبـפֿـنـב مے زنم... 
  
 از نـᓆـابے ڪـہ هر روز بـہ چهرہ مے زنم... 
  
 برایت از چـہ بگویҐ פֿــבا...؟ 
  
 از چـہ بگویҐ ڪـہ פֿـوב مے בانے בیگر توانے برایҐ نمانـבه... 


نظرات شما عزیزان:

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:58---26 مهر 1393
چنان تشنه ی بودن توام که شنیدن هر لحظه صدای تو هم سیرابم نمیکنه !!
نمیتونم به واژه ای پناه ببرم برای این همه آشفتگی !!
من مجنون قصه های شبونه ام …
اونجا که یکی بود به یکی نبود میرسه …
منو فریاد کن …
.


minaf
ساعت21:26---10 مهر 1393


یه وقتایی،
یه حرفایی،
چنان آتیشت میزنه
که دوست داری فریاد بزنی،
ولی نمیتونی!
دوست داری اشک بریزی،
ولی نمیتونی!
حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!
تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،
به این میگن
“درد بی درمون”


ali
ساعت17:52---3 مهر 1393
احمقانه تر از دوست داشتن های یک نفرِه

تنهایی های دو نفره است
پاسخ:واقعا...


نفس
ساعت18:01---30 شهريور 1393
باد می وزد …

میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی

تصمیم با تو است . . .


hadi
ساعت19:35---13 مرداد 1393
سلامتی خودم…..

که بهتر از همه بلد بودم بهش دروغ بگم..

ولی نگفتم.

سلامتی خودم….

که راحت می تونستم خیانت کنم ..

ولی نکردم.

سلامتی خودم….

که تو بدترین شرایطش هم ترکش نکردم.
سلامتی خودم…که این همه احمق بودم!
پاسخ:لایک.....


Abolfazl-sh
ساعت23:15---4 مرداد 1393
خیلی قشنگ بود...
راستی آهنگ جدیدمو گذاشتم وبم... بدو بیا منتظرتم
پاسخ:مرسی باشه حتما


maryami
ساعت17:44---4 مرداد 1393
خـــــــــــــــــدایـــــــا.. . ! ! !
مـــن که غـــصـه هایـــم را ســـــر وقـــــتـــ میــــخـــــــورم...
پـــــس چــــــرا خــــــــوب نمـــــیشــــــود
درد هـــــــــــــــــایــمـ ـ ـ ـ ــ !!!


maryami
ساعت17:43---4 مرداد 1393
لبانت را می بوسم

قند ِ دلت آب می شود

و تا ابد

نمک گیر

شیرینی لبان تو می شوم ...


نازنین
ساعت17:31---4 مرداد 1393
پيک ها رفته بالا . .

ميگن مستي و راستي...

پس هر کي يه سلامتي بگه...

اون چيزي که ته دلشه، بي رياي بي ريا...

اينم از سلامتي من:

به سلامتي کسي که هيچ وقت نفهميد چقدر دوستش دارم


aref zz
ساعت16:21---4 مرداد 1393
لایک زیبا بود ...فک کنم شعر از خودت بود آره ؟چون خیلی ساده و روون بود
پاسخ:مرسی...خخخخخخخ ن بابا شعر ساده ام عرضه می خواد ما نداریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 4 مرداد 1393 | 12:16 | maral


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy